Apetitas kyla „bevalgant“

Nors tik pradėjom džiaugtis pavasariu, nespėsim apsidairyti, kaip ateis vasara – suknelių, maudynių ir bikinių sezonas. Bus atidengiama vis daugiau ir daugiau nuogo kūno. Nors… ne visada. Vidinis noras, tarsi kirminas kartais mus graužia ir sako: „Kodėl nesusiėmei šaltuoju sezonu ir nepadailinai figūros?“. Taigi, ratas sukasi, ir taip kasmet. Visam tam kartais reikia padėti tašką, labai supykti ant savęs ir imtis veiksmų vardan didesnio pasitikėjimo savimi, gražesnių ir labiau prigludusių suknelių, stilingų dviejų dalių bikinių ir … kitų šiek tiek pavydžių žvilgsnių.

Dažnai gaunu klausimus: kaip prisiversti, iš kur gauti valios ir ryžto, ką daryti, jei neturiu laiko, bet noriu sulieknėti ir t.t. Moterys iš prigimties daug galvoja, labai daug galvoja. Vyrai dažnai pirmiau padaro ir tik po to pagalvoja. Taigi gal kartais verta pasimokyti iš jų? Imti ir DARYTI, negalvoti, kas bus jei nepasiseks, jei nuklysime į šoną, jei kartais nerasime tam laiko. Negalvoti, ar aš galiu prisiversti, ar turiu tam valios, nes tai tik žodžiai – jei jaučiama, kad turi būti kažkokia nauja pradžia mokymų link – taip ir darom. Visos turim 24 val. laiko, belieka tik tinkamai jį suplanuoti ir į dienos darbotvarkę įterpti 1 val. padirbėjimo sporto salėje ar gerą pusvalandį sporto namuose. Ar atsikelti anksčiau ir pabėgioti lauke, pasimankštinti.

Untitled-1

Atskleisiu paslaptį – apetitas kyla „bevalgant“ t.y. besportuojant. Pirmiausia, atsiranda didelis pasitenkinimas savimi, kad AŠ tai pradėjau, AŠ šaunuolė, AŠ ryžtinga. Netiki?? Pabandyk, pamatysi – veikia. Energijos pliūpsnis tiesiog stulbinamas, sveikata, atrodo, savaime pasitaiso, imunitetas užsigrūdina. O prie visos šios gražios puokštės, mes daromės gražesnės, nereikalingi kilogramai krenta, reikalingi – užauga. Formos gražiai apvalėja, ryškėja. Drabužiai, apie kuriuos anksčiau svajojome, tampa realybe, maudynių sezonas – visai nebaisus ir labai laukiamas. O komplimentų JŪRA tikrai moteriai išaugina sparnus, juk jų niekad nebus per daug. Ir visa tai, bei dar daugiau, mes atrandame sporto pasaulyje. Labai daug gėrio, kuriuo galime dalintis su kitomis, galime užkrėsti savo entuziazmu sportuoti, leisti aktyviai laisvalaikį, pritraukti bendraminčių.

Ką daryti, kad tas APETITAS visada tik didėtų ir niekad nepasisotintume sportu:

  1. Dirbkime sistemingai. Net jeigu ir užsiimame fizine veikla namuose, būtinai atraskime tokius video, kuriuose būtų sistema, kaip teisingai dirbti su savo kūnu. Geriausia tai daryti su profesionalo pagalba treniruoklių salėje, užsiiminėti aerobika, pilates ir pan. Nes tik tokiu būdu pasieksime rezultato; kojų kilnojimas ir atsilenkimai stebuklingai nepakeis kūno linijų.

  2. Valgykime. Mitas yra teiginiai, kurie sako, jog metant svorį reikia laikytis dietų, nevalgyti nuo 18 val. ir pan. Valgyti reikia, reikia duoti kūnui energijos, dėl kurios mes turime jėgų dirbti salėje/namuose. Privalome valgyti 3 kartus per dieną, 2 kartus užkąsti pvz. vaisiumi. Prieš treniruotę reikia pavalgyti bent 1 val. iki jos pradžios, po treniruotės – duoti raumenukams maisto – baltymų. Jei užkandžiaujame tai 1 kartą, o ne nuo ryto iki vakaro. Vitaminai – būtinas maisto papildas, kitaip greit ims jaustis diskomfortas ir organizmui „kažko“ trūks.

  3. Miegas. Niekam ne paslaptis, kad miegas ne be reikalo vadinamas grožio miegu, nes būtent naktį ilsimės mes, mūsų organizmas ir raumenys. Jei mus persekios nuolatinis nuovargis, galiausiai kūnas išseks.

  4. Stresas. Reikia stengtis būti kuo ramesnei, geresnei, bet tuo pačiu pilnai gerų emocijų, nes būtent tai daro stebuklus. Pikti žmonės juk nėra gražūs, tiesa? :)

  5. Motyvacija. Būtina turėti viziją ar kitos merginos pavyzdį, kaip norėtum atrodyti ir to siekti, siekti, siekti. Niekas nepasidaro per vieną dieną, tam reikės daug laiko investicijų, bet kas dirba – visada sulaukia rezultatų. Reikia nenuleisti rankų, kalbėti su motyvuotais žmonėmis, kurie moka „užkurti“. Bei labai labai savimi TIKĖTI.

Jei norite būti amžinai alkanos ne tik kalbant apie maistą, bei maudytis komplimentuose dėl puikios išorės, gaivaus jausmo bei pasitikėjimo savimi, pakeliame save iš „tingiu“ būsenos ir imamės darbo! Energingų Jums dienų! :)

Leave A Comment

Your email address will not be published.