Ne pagalvė kalta

Ne pagalvė kalta, kad negali gerai išsimiegoti. Dėl blogo miego kalta mintis, kurią dedi po pagalvę, kai eini miegoti.. Atrodo, kaip paprasta, bet iš tikrųjų, kaip sunku! Ir ta mintis, kalta ne tik dėl miego, bet ir dėl sėkmės darbe, asmeniniame gyvenime ar versle. Ji dar kalta ir dėl harmonijos šeimoje, dėl taikos pasaulyje ir dėl šypsenos kaimyno veide.

Apie minties galią prirašyta galybė knygų, vedami seminarai, mokymai. Teorija labai paprasta – įteigi sau teisingą mintį ir atsitinka stebuklas. Ir mintis tampa kūnu. O jei netampa? Tada mokytojai aiškina – neteisingai suformulavai mintį, neteisingas bangas jai transliavai. O kas iš to seka? Bandei pakeisti savo gyvenimą, iš visų jėgų keitei mintis, nesulaukei, ko tikėjaisi ir toliau grauži save, kad esi tokio lygio nevykėlių atstovas, kad negali net paveikti savo minties, tai ką jau kalbėti apie šeimos narius, verslo partnerius ar paprastus žmones. Savigrauža, nusivylimas, baimė ir gailestis, nepasitikėjimas savo jėgomis – visa tai tikrai nepadeda labiau kliautis savo, kaip minčių valdovo, galiomis. Ar yra išeitis? Tikrai taip!

Reikia sumažinti lūkesčius! Arba išvis nieko nesitikėti. Tiesiog, priimti rezultatą tokį, koks yra ir juo džiaugtis. Be jokių pamąstymų, o jei būtų šiek tiek taip, ar šiek tiek anaip? Pavyzdžiui, kai kepi obuolių pyragą, tu žinai, kad rezultatas bus kažkas skanaus, kvepiančio cinamonu. Ir rezultatą tu pasigardžiuodamas suvalgai su mėtų arbata ar keliais rutuliukais vanilinių ledų. Bet valgydamas tu tiesiog mėgaujiesi, kramtai, jauti skonius ir šypsaisi, nes ach, kaip gardu. Ir tikrai gardu. Matai, kaip paprasta? Galvoji būtų taip pat skanu, jei kramtytum ir galvotum, et, galėtų čia būti koks nors mascarponės sūrio pyragas. Aišku ne!

03saule

Svajoji apie atostogas, mintyse jau guli ant balto smėliuko, girdi jūros ošimą ir jauti, kaip saulė šildo odą. Guli, skaitai knygą, šalią vaisių lėkštė ir šaltas gėrimas, vaikai ramiai dūksta greta, palaima. Ateina ilgai lauktos atostogos, pamiršti tą šaršalą, kurį išgyvenote besiruošdami skrydžiui, kai paskutinę minutę kažkas kažko neranda ir štai visa šeima jau stovite prie svajonių atostogų viešbučio slenksčio. Tik staiga apsidairius pasidaro akivaizdu, kad smėlis ne toks baltas, vanduo ne toks skaidrus, vaikams vistiek reikia dėmesio, o knyga ne tokia įdomi. Vėl viskas ne taip, kaip mintyse buvo programuota. Ir kas tada? Nusivylimas, sugadintos atostogos, pikta reakcija. Arba – sumažinti lūkesčiai! Ir staiga, knygą iškeiti į vaikus, gulėjimą į aktyvią pramogą ir važiuojant namo peršasi tik viena išvada – atostogos buvo puikios.

Ryte stovėdama prieš veidrodį kalbi savo maldelę, kažką panašaus į tai: „Aš esu graži ir protinga, gerai pailsėjusi, šiandien bus puiki diena, pasieksiu visus tikslus, visada šypsosiuosi ir būsiu laiminga“. Eini į darbą ir tikiesi, kad diena bus lengva kaip debesėlis. Bet ateini į ofisą, o ten direktorius gal iš pavydo, kad nėra toks gražus, o gal iš pykčio, kad ko čia šypsaisi, kai pačiam šypsotis visai nesinori, ima ir sugadina tau nuotaiką. Ir griūva tavo didieji lūkesčiai. Ir štai vėl tas pats jausmas – pyktis, liūdesys, nusivylimas. Kadangi aplinkiniai neišpildė tavo lūkesčių, visa pikta, koja už kojos eini namo, o ant peties sėdintis velniukas šnabžda piktas mintis, ragindamas perduoti savo negatyvą kitiems.

 thinking

Tavo lūkesčiai – tavo tramplynas. Kuo mažesnis tramplynas, tuo mažesnė rizika susižeisti. Tačiau, kuo mažesnis tramplynas, tuo mažiau adrenalino. Bet dideliems tramplynams įveikti reikia ilgalaikių treniruočių. Minčių valdymui – taip pat. Tad jei nori ramiau miegoti, nustok kaltinti pagalvę, o susitvarkyk savo mintis. Sumažink lūkesčius tiek iš savęs, tiek iš kitų, ir pasaulis nušvis kitomis spalvomis. Ir toliau siek rezultatų, tikslų ir svajonių, bet nebausk savęs, jei rezultatas išeis ne toks, kaip mintyse įsivaizdavai. Arba pabandyk sau įteigti, kad rezultatas net geresnis, nei tikėjaisi. Saldžių sapnų, ant patogių minčių po pagalve 😊

Su linkėjimais, Justina

Leave A Comment

Your email address will not be published.